پاوربانك

شيائومي

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

پاوربانك

پاوربانك

در جهان مدرن امروزي، به دليل توسعه فناوري هاي اطلاعاتي و فراگير شدن استفاده از دستگاه هاي هوشمندي نظير تلفن هاي همراه، لبتاب و تبلت ها، در دسترس بودن چه از لحاظ مسائل روزمره و چه از نظر موضوعات شغلي به موضوع مهمي تبديل شده و حتي گه گاه ممكن است يك موضوع ساده نظير خاموش شدن تلفن همراه يا نداشتن شارژ كافي براي روشن نمودن لبتاب به مشكل بزرگي تبديل شود كه تمام برنامه هاي روزانه تان را دچار اخلال كند.

در اين راستا و با توجه به اهميت شارژ نمودن دستگاه هاي ديجيتال، امروزه دستگاه هايي تحت عنوان پاوربانك پديدار شده اند كه مي توانيد با استفاده از آن ها گوشي يا دستگاه هوشمند خود را شارژ كنيد. پاور بانك ها در واقع باطري هايي هستند كه داراي شارژ الكتريكي مشخصي مي باشند و به شما اجازه مي دهند تا از انرژي الكتريكي ذخيره شده در آنها در زمان نياز استفاده كنيد.

اما بسياري از اين پاور بانك ها از كيفيت مطلوبي برخوردار نيستند و لذا در جهت ارائه پاور بانكي مطلوب كه داراي كيفيت مناسبي نيز باشد كمپاني شيائومي پاي به اين عرصه نهاده است. اين كمپاني داراي انواع متنوعي از پاور بانك ها تحت عناوين zmi 10000 ، zmi 20000 ، مودم و پاور بانك ۱۰۰۰۰ zmi 4G ، پاور بانك ۱۰۰۰ دو پورت شيائومي ، پاوربانك ۲C20000، و بسياري از انواع ديگر است كه هر كدام از ويژگي هاي خاصي برخوردار مي باشند و براي مشاهده ليست كامل آن ها مي توانيد به صفحه مخصوص اين پاور بانك ها در سايت ما مراجعه نماييد.

پاوربانك شيائومي zmi 10000 داراي ظرفيتي معادل هزار ميلي آمپر است و در عين فوق العاده ظريف و جذاب بودن در برابر ضربه نيز مقاوم مي باشد. اين پاور بانك با انواع دستگاه هاي آندرويد و IOS شما سازگار يوده و داراي ظاهري فوق العاده ساده مي باشد. پاور بانك ZMI 20000 نيز يكي ديگر از پاور بانك هاي شيائومي است كه با ظرفيت ۲۰۰۰ ميلي آمپر از قدرت كافي براي شارژ كليه دستگاه هاي شما برخوردار مي باشد. لاين شارژ USB-C در اين پاور بانك سبب مي شود تا بتوان از آن براي دستگاه هايي نظير لبتاب نيز استفاده نمود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.